Wednesday 30 May 2012

hEpY bEsDaY Mr bOlaT.....



hepy besday to u!!!!!!!!!!
hepy besday to u!!!!!!!!!!!!!
hepy besday to u!!!!!!!!!!!!!!
hepy besday to BOLAT!!!!!!!!
lalallalalallalalala

hahahhaha fuuuhhhh giler lems aku nak update blog sekarang....huhu al maklum ar kan, masa banyak habis dok layan pak cik Bolat ar ni....pagi g keje > balik terus g cari kedai makan > lepak bual2 kat kedai makan cam xpenah jumpa > tibe umah dah malam > mandi2, solat2, xsempat tengok tv sangat pun terus zzzzzzzzzzz..........

Hah tengok!!kan aku dah kata memang xde masa nak luang untuk blog.....nak update gune hp xbest...hehehe lebih kuat kenyataannye adalah aku nie "MALAS".....huhuhuhu

 K berbalik pada tajuk utama kite yer uolls.......tanggal 20 Mei yang lalu Mr Bolat aku tu genap la 29 tahun dok kat muke bumi nie....alo..lo...lo....tua nye lahai.....hehehehe

Tahun nie aku xde idea langsung nak surprise kan die taw......dah tentu g balik keje die hantar kan....kalo die kat lautan kan senang skit nak pk idea utk surprise2 nie...so terdapat ar kekangan d c 2......

Menjelang kul 12am sebelum 20 Mei 2012 tu kitorang dok melepak kat Kg Baru n Hard Rock KL....mule2 dah deal dah ngan member c Mr Bolat nie nak baling telur n tepung kat die malam tue....tapi rancangan dah terbocor plak....dan2 leh plak die hold lame giler lepak kt Hard Rock tu.....xkan nak pedajal dalam tu kan....huhuhu ngan aku2 skali kene plak kang...huhu

So, esok paginye (20 Mei 2012) aku plan ajak Mr Bolat g piknik2 kat PD.....bersinsing lengan ar aku pagi tu dok masak special menu wat besday boy ni.....n hasilnye makanan cam 10orang punya nak mentekedarah n aku sempat ar order cupcake surprise untuk besday boy nie.......hahahahah

Tengah2 bersiap nak g tu, tah ap la jahat sangat kepala otak aku nie......aku g dapor p ambik sbijik telur....dan2 Mr Bolat nak kuar jerk dari toilet aku pecahkan telur kat rambut die......hakhakhakhakhak giler jahat kan.....YESSSS!!!!! berjaya aku mengsurprisekan die d pagi hari.....yang xtahan tue, aku siap lari balik ke dapor cari tepung plak nak baling....YESSSSS!!!!!!!!!! dan skali lagi badan besday boy dipenuhi tepung cap sauh.....hakhakhakhakhak.....

Ucapan wat c besday boy "ceq minta ampun.....minta maaf zahir batin yer....len kali ceq pk cara len plak..." hahahhahahahha.......

alo..lo...lo....muke cam nak minta penampaq no....hehehe muaaahh chipmunk!

yezzaaa nie ar muke c besday boy yang bersyampukan telur gred B + shower tepung cap sauh




 

2 comments:

  1. kesian papa diperlakukan sebegitu rupa

    ReplyDelete
  2. ahhh aok ni......tggu nnt 28 julai.....telur tembelang jd syampu aok...hahahahhaha

    ReplyDelete