Thursday 29 November 2012

BILA MAK NENEK BERCAKAP.......

Rinduuuu sangat kat c kecik nie tibe2 d petang hari nie....so aku pun capai la hp dail la no 'Along' a.k.a bapak pada c kecik nie....

Aku : hello....semekom alya ada?

Along : ada...jap.... ( dengar la c bapak ni bagi kat c kecik ni hp nye)

Alya : sape?? sape?? ngah?? ello.....haaahhh.....akan....

Aku : oooo tengah makan eh...alya makan ape tu?? nak sikit?

Alya : aya.....xleh!! akan ni....amna akan...ayoyongyongyong ( tah apa lagi die bebel)
pastu sikit2 aya.....( marah ler tu sebab kaco die tengah nak makan....hahahhahaha)

Aku : ummi pun makan ke?? alya makan banyak2 nanti gemok.....alya g jalan2 eh....

Alya : alan....auhh... aya....akan ar....ngah niiii.....(amboiii xnak cakap ngan aku la tu....huhuhu)

Aku : ooooo jalan jauh....ok la bye2 alya....

Alya : Bye...bye.... ( bukan men happy bile sebut bye2....mencik!!)

Aku : Muuaahhh....

Alya : uahhhhh....

Aku : love u....

Alya : u.... (hahahahahhahah hilang terus love nye terus sebut u jerk....hahahahha)

Sent from Yahoo! Mail on Android

No comments:

Post a Comment