Wednesday 6 June 2012

C dOt vS c ReN


Aiii uollss.......now aku nak presenting my new pren at home......

 Tadaaaaa!!!!!!!!!



C dot nie yang wane kuning tu.....geram aku tengok muncung die....sama ar cam c ren tu haq muncung wane oren.....agak2 kalo aku selalu wat muncung aku tu same comel x ek cam depa ni....hukhukhuk (opss terbatuk lak.....hehe)

Nak d jadikan cite depa 2 ekoq nie aku jumpa kat pasar malam putrajaya tu.....xtaw nape suke sangat.....so pe lagi paham2 je ar kn Mr Bolat terus bayar.......oleh sebab depa ni juz ada 2 jenis jerk.....so aku nak ar dua2 nie....hehehe.....sampai bro yang jual nie cakap "ooo beli untuk anak kembar?".......hahahahaha (hanya mampu tersenyum)......tapi dalam ati sebut AMIN......mana la taw kan 1 day aku d kurniakan anak kembar.......huhu

So, pasni kalo Mr Bolat dah naik keje.....aku dah ada ramai pren2 yg comel2 ni......yeaahhhh!!!!!

Sent from Yahoo! Mail on Android

No comments:

Post a Comment