Wednesday 20 June 2012

KFC fLamiNg CrUncH


Flaming Crunch Snack Plate


Flaming!!!Flaming!!!! Flaming crunchhhh.................hmmmm balik keje tadi Mr Bolat d denda belanja aku makan KFC.....sebabnye aku terpaksa jadi "miss ponti" 1/2 jam dari kul 5 smp 5.30pm dok berbalas memetir ngan mok joh kat opis tu....plus lagi plak 1/2jam dok tunggu jadi guard tiang batu bata kat lobi opis tu sampai kul 6pm.....1jam ok lambat.......so DENDA la kan...lalallalalallala (suke ati jerk kan....)

Dari semalam aku teringin nak rase new produk KFC nie.....dengan gaya kemuncungan chipmunk yang telah aku lakonkan, dapatlah Mr Bolat mengcornerkan c j@j@  ke Alamanda untuk menikmati "Flaming Crunch KFC" petang tadi....lalalalallalala

Honestly aku cakap eh, xde ar sesedap mane pun FC Snack Plate tu.....sedap lagi ayam spicy KFC tu....x pun ayam spicy MC D.....1st aku rase cam makan maruku pun ada rase ayam nie....hahahhahaha.....may b rempahnye tu kot..... 2nd ayam tu cam d masak terkejut (men masak jerk....). xbest langsung rasenye.....menyesal rase order FC snack plate tu....kalo taw aku order jerk cam Mr Bolat nie......(lihat menu Mr Bolat dibawah)


Snack Plate Original


Dah ler harga FC Snack Plate RM 12++ berbanding ngan Snack Plate Original RM 10++......memang ar aku akui kulit luo ayam FC tu lebih rangup n pedas, tapi xtaw la xleh masuk kat tekak aku rasenye.....tapi terpaksa gak wat2 habis...kalo x Mr Bolat xmo bawak belanja lagi...huhu...

Nasib aku baik........................aku ada order Cheezy Wedges untuk mengembirakan ati perut aku nie.....hee~hee~

Cheezy Wedges


Tapi bagi uolls yang nak @ teringin nak rase KFC Flaming Crunch nie, p la try n error....jangan jadi cam bro2 depan meja kitorang tadi sudah....huhu makan seketul pn xhbis....pelik sangat kot rasenye.....ape2 pun tq so soooo sooooo much la kat Mr Bolat sebab memayungkan perut nie ngan KFC d petang hari....lalallalallalala


jemput2 tengok gambar yer....hee~



No comments:

Post a Comment