Wednesday 29 May 2013

SESI MENDOBI TUK MY FUTURE BABY.......



Aduhaiiii la anak.....sakit2 pinggang mak yong nie bile dah start mendobi pakaian n perkakas c kecik bintang hati aku n bolat ni....

Dah masuk 35minggu baru aku terpikir nak start mendobi semua....Antara larat n x larat jerk ar aku menyental manja baju2 c kecik nie...Nasib baik r xde la banyak mane yang aku nak menyental manjanye....tapi agak jenuh la kan dok bertapa dalam toilet tu.....

Sesi mendobi d mulakan ngan merendam sekejap pakaian2 c kecik tu dengan pencuci khas bagi pakaian bayi....Bagi kain2 lampin aku masuk mesin jerk....xlarat wooo nak hand wash semua...Hah tuk uolls yang nak taw camne rupe pencuci khas bagi pakaian bayi tu, tengok la pic kat bawah ni yer....popular gak ar jenama pencuci nie....

Selama 1/2 jam aku dok bertapa menyental kat toilet tue, akhirnye siap gak la tuk d sidai...ermm tengok r xde la banyak sangat tapi sakit pinggang nye hanya TUHAN yang tahu wooo.....Alhamdulillah rasa bile ada separuh barang yang mentua aku tolong beli n basuhkan skali.....Tq mentuaku....huhuhu


Sent from Yahoo! Mail on Android

No comments:

Post a Comment