Monday 17 September 2012

i NeEd buLu aYam pLeaSe!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!






Sat....sat.......ke tepi....ke tepi.......fuuuhhhhhhhhhhh!!!!!!!!!!! fuhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!!!!!!!! banyak giler habuk dah kat blog aku nie.....habis bersawang bagai......huhu al maklum la tuan punya blog dah start kemalasan.....kebengangan....ketensenan......n macam2 ke2 lagi ar......

Niat aku nak menaip tu ada....tapi kerap sangat terbengkalai....bile dah kat opis xde r masa aku nak berblog2 nie.....nak dapat kan gaji yang halal kan.....huhuhu panasss x statement aku....tapi betul r kan....mende yang betul xbaik d simpan, hamburkan jerk...huhuhu....bile dah dok kat umah, lepak terus....nak start taip jerk, mata dah terkulat2 nak pejam...huh!! baik aku layankan mata aku jerk kan.....hahahaha

Orang2 dari hari tu sibuk dok post2 entry pic raya....entry pic open house ke sana sini....aku sampai habis raya semalam baru terupload pic raya kat fb....tu pun sebab dah tensen ngan keje2 sekeliling.........orang cuti weekend xde pikir keje ape....aku cuti weekend dok bz pikir keje orang.....hah!!!kan aku dah start emo.....

Agak2 bulu ayam nie leh bersihkan x kepala otak aku yang berserabut nie????? kalo boleh aku nak clorox siap softlan lagi jerk kepala otak aku nie bio bersih dari segala anasir yang xsepatutnya......huhuhu merapu meraban dah aku nie....ok lah nak sambung berbulu ayam lagi nie.....agak2 bersih dah jari jemari aku nie untuk menaip entry2 seterusnya, rajin ar kot aku menaip.....so korang nanti kan je ar KEMUNCULANNYA!!!  :)



No comments:

Post a Comment