Sunday 30 September 2012

JJCM: PaDaNg bEsaR, pErLis..........


Semalam aku n family Mr Bolat merancangkan 1perjalanan JJCM sempena menyambut praRaya kat kedah nun......hehehe padahal aku yg bg rancangan.....coz aku nie kalo balik kedah rasa panas jerk buntut dok umah....huhu ye ar kan bukan senang kot aku balik sini.....jarang2 tue no....so ngan cara nie la aku dapat mngeratkan lagi silaturrohiiiiimmmm ngan mentua kesayangan aku nie kan....hehe

Tujuan utama nak g Padang Besar a.k.a padang besaq nie coz aku nak beli perencah tom yam kung haq siam punya tu....memang marvellous meletup mulut kalo makan ok...dan2 tu gak mak mentua kesayangan Mr Bolat kirim beras pulut ngan beras pulut hitam yang sememangnya terkenal gak kat sini...ye ar semua haq dari siam la kan....lagi satu coz aku nak mentekedarah kat kedai makan tradisi family Mr Bolat nie yang namanye "kedai makan kak Ros" (mandai jerk aku bagi nama)....huhuhu yang penting tukang masak tu memang nama kak Ros....lalalallala.....


Macam biase la kan aku ngan Mr Bolat akan order AIS CAMPOQ ngan BIHUN TOM YAM....tapi time we oulls sampai tu, bihun dah habis.....so telan ar MEE TOM YAM.....



Fuuuuhhh die punye menyengat rase pedas, masam, manis, tom yam tue memang TERBAEEEKKK......setiap kali g sini, makanan nye xpenah menghampakan.....dah memang tu jerk menu yang we oulls selalu order kan....huhu meleleh2 airmata taw klu uolls try makan.....kedai nie deret2 ngan kedai jual baju n tudung.....dekat2 dah ngan tembok yang ada perkataan PADANG BESAR nie.....we oulls xkan g makan kat kedai len yang berderet2 tu coz xtaw sedap ke x.....tu yang dok mewarisi p makam kat kedai kak Ros nie....


Add caption



p/s penaja:
Sampai jerk aku kat sini, dan2 bateri hp aku nie kiukk plak....so cuci je ar mata uolls ngan pic dari BB cikai c Mr Bolat nie.....mencikk sgt!!! nak ke hulu hilir ngan nikon besaq gabak tu xkuase mak cik ok!!! huhu



Sent from Yahoo! Mail on Android

No comments:

Post a Comment