Thursday 27 September 2012

Mr BoLat kEmBaLi......



Papaku pulang dari laut....
Papaku untung berkaut-kaut.....
Lalalalala........


Hoyeeeeaaahhhh Mr Bolat dah balik wat kali ketiga dalam tahun nie......kali nie die balik elok r sikit rupa paras nye.... u so much la Mr Bolat.....hahaha padahal dah 2hari kot Mr Bolat nie dah balik....tapi hari nie baru nak cite....

Kalo uolls nak taw , beza perasaan nak sambut suami yang dah berbulan2 xjumpa ngan hari2 jumpa. keexcitedtannye hanya ati nie jerk yang taw.....Bayangkan preparation nye cam nak menyambut menantu baru ok......huhu giler excited.....

So, bermula lah preparation aku ahad malam hari tue dari g pasar ke kemas umah terus ke panjat tangga bersihkan kipas bagai....tu xkira lagi ngan dok melipat baju yang bertimbun pas balik Kuching tu kan....giler busy aku time tu......Mr Bolat wat repot perjalanan die pun aku bolayan jerk....Busy ok! so die kena paham....tul x???

Pagi isnin sebelum aku g keje memang last touch up ar aku pastikan umah tu len dari yang len sebelum die kuar tinggalkan aku bulan 6 hari tu......huhuhu ala2 casa impian kunun.....Sebelum die mendarat ke teratak pinjaman we oulls nie, bukan men lagi die dah request lauk untuk dinner malam tu yer.....amboiiiiii mana la x BOLAT!!!!! Balik keje tue, bertungkus lumus ar aku sinsing lengan nak sediakan lauk pauk yang di request.....tepat kul 7pm tibe2 aku terdengar ada orang buka kunci grill umah aku.....berdegup jantung!!! huh maw x berdegup coz lauk xsiap masak lagi.....hahahahhahaha adooiiiii...... naseb la Mr Bolat nie xcerewet sangat....lauk yang d request pun bukanlah setaraf five star pun.....senang sangat jaga c Bolat ni....x gitu Mr Bolat???









ikan goreng, ketam rebus, kailan goreng ngan sambal sotong je pun.....



Sent from Yahoo! Mail on Android

1 comment: