Tuesday 29 October 2013

AIDILADHA 2013...

Riang ria d aidiladha 2013....cite dah basi tapi apakan daya nie la baru ada masa aku nak update kan....Bangun pagi tue bukan men lagi masing2 melaram ngan baju raya....aku gak xde baju raya....hahahha ingat dok umaj jerk so malas ar nak bawak balik baju raya kan....nasib bek ada baju penyelamat....hohoho kalo x xde ar rasa riang ria aidiladha ngan c kecik comel2 nie....


Pic nie jerk sempat dirakam


Depa la pandai suka d pagi raya....


Aksi manja kakak amna sementara jaga domok mak ngah

Di petang harinya plak, aku gagah la cari kek kat bando tue nak wat surprise tuk pak long n mak usu c domok nie....domok tinggal dulu kat umah tido ngan atok yeh...pusing2 dapat la beli kek aiskrim baskin robin perisa vanila n topping aiskrim strawberi....sejuk jerk tekak telan petang2 hari raya...hohoho...

Aktiviti petang: celebrate belated beday along aku n adik kecik aku...




No comments:

Post a Comment