Monday 7 October 2013

PELAYARANMU.....



Ku belayar di lautan
Tidak bertepian
Sesekali disedarkan
Ombak yang mendatang

Ish....serius  aku rase blank bile dapat pic2 nie dari Mr Bolat, aku terus terpikir kalo la aku ada kat tempat die.....hmmmm mau sakit otak dan mati kutu2 aku tengok keliling xde apa selain air laut n kapal2 buruk camnie...hahahahha

Patut la Mr Bolat bile ada line kat sana setiap 5minit sekali akan call....sampai naik bosan aku asyik die jerk call....cer bagi line bf len plak yang call...hahahhaha nak makan penyepak Mr Bolat la tu taip camtu....

Tapi elok gak Mr Bolat pandang laut hari2 baru ar ada rasa rindu kat anak bini kan....jangan dok termenung pandang laut tunggu duyung muncul sudah ler,,, memang nak tengok muncung aku leh sangkut hanger la tu...(hahahha xkuasa mak noks nak jeles2)...takat duyung di lautan apa la sangat kan nak banding aku c duyung d darat...kuangkuangkuang....



Apa la yang boleh di tatap selain air laut yang terbentang luas

Nie la 1st time aku tengok Mr Bolat nie nak ambik pic time keje...nak wat kenangan ler tu...kalo x haremmmm die nak ambik pic masa keje...


hah bagi uolls yang rase cam kabur2 mata tu tengok pic ni,jangan nak pejam celik pejam celik mata tu sangat...aku taw memang pic nie ada nampak gg dari orangnye....hahahahaha tul x Mr Bolat?Al-maklumlah dipelayaran....Nanti Mr Bolat naik ke darat taw la aku suruh die polish biaq putih putih melati taw....kalah uolls nanti....hahahahhaha k la penat dah taip...daaaaaa..............



No comments:

Post a Comment