Wednesday 9 October 2013

KRIM DRSNEEZ

Berbaloi-baloi.....

Ibuk2....bapak2.... hah mai sini aku nak perkenalkan satu produk krim yang sangat berbaloi bagi kegunaan sekeluarga. Krim DRSNEEZ nie adalah berkesan untuk merawat selsema dan resdung...Bagi uolls yang kerap bersin pagi2 pun leh gunakan krim nie....DRSNEEZ nie boleh digunakan dari bayi yang berusia 2bulan hingga orang dewasa....Jangan risau!!! Kelebihan DRNEEZ nie ialah dari segi bahan yang digunakan iaitu bahan-bahan semulajadi cam Habbatus Sauda, Kunyit, Jintan dan juga kopi arabica.... Apa yang uolls perlu tahu setiap bahan tu ada khasiat nye tersendiri yer....

Kalo uolls nak tau lagi, DRSNEEZ nie gunakan teknologi Thrudermal iaitu 1 teknologi resapan yang pantas.... Segala khasiat yang ada pada bahan-bahan nye tadi dapat meresap dalam kulit uolls dengan lebih cepat n dapat menghasilkan kesan yang LEBIH PANTAS N BERKESAN...So, uolls tak payah nak susah ati bile bayi uolls selsema...juz sapu jerk DRSNEEZ nie kat bahagian "T" hidung bayi uolls....tu diaaa aku punya promote DRSNEEZ nie...sebab aku rase berbaloi n puas ati bile dah gune tuk c domok kesayangan aku tue...2x jerk aku sapu kat hidung c domok, terus hilang selsema die....senang ati terus aku bile c domok bernafas.Senang kata kalo uolls nak taw lebih banyak uolls leh tgk kt laman web DRSNEEZ nie sendiri http://www.drsneez4u.com/ atau https://www.facebook.com/DrSneez4u/app_106171216118819 ....Dan yang bangga nye produk nie diformulasikan daripada 4orang doktor melayu yang berpengalaman dari Malaysia ok...


Untuk dapatkan DRSNEEZ nie uolls boleh ar call talian 
013-7030581 / 013-7408584 atau beli dari agen2 yang terpilih...Cam aku hari tu aku dapat beli dari agen di Putrajaya nie...No HP die 019-6059709 atau uolls leh g jerk kedai die kat belakang maybank di  Presint 2 tue...cam kedai runcit camtu la kedai die....tapi die ada jual DRSNEEZ nie sebab die agen di Putrajaya nie...Harga RM50 jerk....walaupun agak mahal bagi packaging yang kecik camni tapi kualiti produk nie membuatkan harga tu berbaloi untuk di bayar taw....













No comments:

Post a Comment