Saturday 24 March 2012

2 hAti 1 jiWa

kenangan d'bandung
 

Bila terasa rindu....ku sebut nama mu.....oh Mr Bolat2.......(dan2 nak feeling dafi plak kan...) Hmmmmm....... Mr Bolat ni taw x ek yg aku ni rindu n memerlukan die tiap masa d cc....walaupun aku ni muke ketat nak feeling2 sangat....huhuhu 

Psssttt.....taw x Mr Bolat ni suke sgt bebel a.k.a bagi nasihat @ cakap berulang2 kali taw...(hehehe sory yer Mr Bolat2 terrcte plk)  Tapi tu la jodohnye Mr bolat ngan aku yg xsberapa nie....(merendahkan diri yg sedia tinggi skit dr Mr. Bolat) hehehe......

Coz hari nie aku xd aktiviti sosial yg d buat, maka nye aku pun mengexplore ar stok2 pic yg ada dlm simpanan sepanjang 2 hati 1 jiwa nie bertemu......seriuusssly macam2 perasaan ado weyy....
  1. Pic2 kenangan time aku kurus2 dulu.... sentap ok tgk balik pic2 tu!!!
  2. Pic2 kenangan time baru kenal ngn Mr Bolat.....uweeekkkk muke baik giler time tu....nampak suciiii jerk.....haha
  3. Pic2 kenangan time Mr Bolat pinang aku.....hikhikhik maluss
  4. Pic2 kenangan time aku ngn Mr Bolat d satukan...pang2 kopang2!!!
  5. Pic2 kenangan time ktorang berhunny bunny n jln2 cri makan/pasal...

So ngan secara automatiknyer start ar rasa rindu-rinduan  kat Mr Bolat ni......Kalo korg nak taw aku dah plan baeekkk pnye nak g lawat Mr Bolat taw kt Kemaman hari ni...kebetulan Mr Bolat otw nak masuk port naik darat hari ni....tp c j@j@ plak wt hal semalam.....xbrani ar aku nak bwk c j@j@ tu long distance......kesimpulannye dok jerk ar aku bertapa kt umah ni.....isk..isk..isk...sedey k!!!bak mai tisu sekotak kt aku!!

Orang kata ada hikmahnye kan......nasib bek kne semalam, klu kne time otw perjalanan...masak la wey....dh ar aku ni xtaw pe2 pasal kete.. c j@j@ pn 1, dan2 ang nk problm2 bagai kn ble Mr Bolat xd....mencikkk!!! huhuhuhu

Alahai ati.....sabo je r...lamenye rasa Mr Bolat ni nak balik......bunge ros hari tu pun dh layu taw.....cpt2 k balik......ceq tggu dpn lif nnt...hihihihii.....k daaaaa!






No comments:

Post a Comment