Saturday 10 March 2012

GaRdEn cAfE, aLaManDa

GARDEN LIFESTYLE STORE AND CAFE, ALAMANDA

Jalan- jalan cari makan....lalalallalala pic nie sebenarnye time aku, cik kikin n ina kecik g alamanda hari rabu hari tue.....asal shopping ke window shopping ke mesti cari makan......p/s untuk cik kikin n ina kecik "ish3 korang ar ni kan asyik ajak aku g makan je......" (sampai nangis2 hentak kaki ajak aku g sni....hehehe)

Actually, aku dah pernah ar makan kat sini ngan Mr Bolat2 sebelum nie.....tapi kitorang selalu lepak kat table luar depan kolam tu...hurrmmm betul ar kot kolam tue....n xpernah pun Mr Bolat2 tu nak masuk bahagian dalam Cafe nie...nyampah taw!!! ....sekali time nie aku ajak plak diorang nie dok table dalam, peehhhhh rase cam dalam garden bunge tul (opss kan dah kantoiii aku yang ajak diorang...).....terus aku cepat2 pilih seat untuk jadi bawang merah bawang putih kat buaian tu..hehehe feeling lebey....


nie lah menu kitorang telan hari tu...sedap giles....
aku : curry mee laksa + carrot susu 1 jug
cik kikin : mee mamak + iced honey peach tea
 (tah pe2 jerk....nk mkn menu nie kt kedai mamak pun ada kan...)
ina kecik : spaghetti pe tah....lupe plak... + hot choc
 menu bersama : tandori pita

Sorry la yer pic menu makanan tue memang saje aku ambik blur....(gigil sebab dah lapo sebenarnye....huhu)...untuk pengetahuan korang,bagi aku taste makanan yang kitorang makan nie sedap giles....dah ar big portion, berbaloi2.....bagi korang yang nak taw kat mane terletaknye cafe nie, korang leh cari kat Alamanda....Cafe nie dekat2 ngan tempat boling berhadapan ngan friday's tue......bagi korang yang selalu or pernah  "menyumbangkan" sore kat karoke Alamanda tue, korang juz tengok bawah jerk dari tingkat tue, sebab cafe nie kat tingkat bawah karoke tue....so cube2 la jalan2 cari makan kat tempat cantik nie....bestt!!!


happy ar tue nak makan....

buai.....buaiii....buaiii ku laju.....lalalalala

hahahahha blog aku nie asyik cite makan je kan.....so layanzz je ar k....daaa!!!

No comments:

Post a Comment