Tuesday 6 March 2012

AuStin StEaK hOuSe......StEaK2 lAgiK!!!!!

Nice kan decoration kedai nie...


Steak lagik!!!steak lagik!!!! punah...punah.....toksah ar annies oiii berangan nak diet lagik....cik kikin ar nie...ajak lagik g beli mixer....(xnak ngaku salah tue...)

Pas balik keje semalam petang, aku ngan cik kikin g ar cari mixer kat area bangi......sebab survey kat alamanda cam mahal jerk...pusing2 n dapat dah apa yang nak d cari, tibe2 c  J@j@ tue p corner baeekkk punya kat "Austin Steak House" untuk dinner...(hehehe sian J@j@ kene tuduh)

Akhir2 nie rasenye aku nie kerap gak p dinner ngan cik kikin nie....tu yang menjadi2 jerk nak corner2 mai tempat2 best untuk mentekedarah...hehehe


nie lah order form kitorang....yang penting no "9" tu no meja bertuah untuk santapan kitorang time tue...

tu die.....dah dapat makanan memang xpandang kiri kanan depan belakang dah cik kikin nie...

huhu ni sizzling steak untuk perut aku :)

nie jus belimbing + asam boi
(kunun2 untuk buang lemak ar minum masam2 nie....lalalalala)

Kalo sebelum nie aku ngan cik kikin penah makan kat D'One Steak Restoran tue, tapi kat Austin nie lagik best taste nyer.....Sos blackpepper die fuuuhhhhhh terbaeeekkk!!!! Wlaupun cik kikin kata semalam yang aku punya sizzling steak tu berapi2 sampai kat plate tue, tapi steak nyer xde ar terbakor ke hangus ke.....

So pada korang2 yang lum try test, p ar ramai2 sana....Berbaloi2.....Kedai nie xjauh pun dari Red Wok Seksyen 7 kat bangi tue...P jangan x p....p jangan x p....lalalallalalla




2 comments:

  1. hahhahahha...
    da mcm JJCM da aku tgk ko ni Anis

    ReplyDelete
  2. lalalalalal.....hr nie nak g jjcm ktne lak??

    ReplyDelete