Monday 6 August 2012

1HARI D RAMADHAN.....

1 hari d hari raya....
ku lihat cahaya bersinar indah....
langit cemerlang tak terkira.....
tanda kuasa yang MAHA ESA....
Memberi nikmat pada manusia.....

Fuuuhhhh memang betul2 nikmat kalo balik kampung halaman weekend2 cam hari tu.....weekend hari tue aku balik muo pas menghalf-day kan diri jumaat lepas tu.....lagipun pagi2 aku dah dapatkan kelulusan dari bos besor....alhamdulilah dapat ar aku kotakan janji nak beriftar sesama parents untuk 1st time ramadhan kali ni....settle gak ar urusan2 yang nak d settlekan.....

Mende yang paling best rasa bagai d syurga bile balik muo ni, juadah berbuka semestiny penuh meja tu.....n paling penting x akan tinggal lauk 'asam pedas' ok....meleleh peluh makan....huhuhu....

Rase seronok gile dapat makan ramai2 walaupun xcukup forum....hehehe sebab Mr Bolat dah memang out la ada kat tengah laut tu, adik bujang aku kete rosak kat highway n along n fmly balik Klang.....isk...isk..isk....xdapat gak lagi jumpa c kecik alya ngn amna tu.....

Watever aku puas ati dapat memori beriftar sama2 my lovely parents tu untuk ramadhan kali ni.....mmmmmuuuaaaahhhh!!!!


Sent from Yahoo! Mail on Android

No comments:

Post a Comment