Wednesday 15 August 2012

IFTAR KE-25: SHANGRI-LA HOTEL, PUTRAJAYA



Semalam aku n budak2 opis g jemputan iftar kat Shangri-La Hotel depan opis kitorang tu jerk....Jemputan d taja Lembaga Pelabuhan Klang.....hehe

Balik keje sempat lagi aku balik mandi siap2 then tunggu merpati dua sejoli nie ambik aku kat umah....Al-maklum lah kan......aku kan anak dara xbek kuo umah malam sorang2.....Tq so much korang....





Erm komen tentang makanan kat sini, ok2 la......dah lapo telan jerk....tapi sian kat merpati dua sejoli ni beria nak makan otak2 sekali xmasak isi nye.....sakit perut comfirm kalo depa dok telan gak....so aku suruh stop....banyak mende len depa leh telan.....

Yang best ada aiskrim n abc.....so jadi la mende ni ubat untuk batok aku....hehehe.....



Sent from Yahoo! Mail on Android

No comments:

Post a Comment