Tuesday 14 August 2012

DENDANG PERANTAU.....

Lagi bape hari jerk dah nak raya kan......sedeynye kalo d kenang kan Mr Bolat d tengah lautan....hurmmm....raya single balik ar jawabnya tahun nie.....huwaaaa.....


Keje elok2 na...


Tahun lepas beria kitorang beraya sebagai suami isteri....hambik aku tahun nie kena raya sorang2.....naseb la pikir kan Mr Bolat p cari nafkah untuk anak bini......ehhh silap!! untuk bini jerk ...hehehe

Lagu raya pun dah start berdesing2 dendang sana sini......Baju raya pn aku dah settle siap set ngan tudung n brooch sekali.....kueh raya hampir settle yang mana order tu dah tersusun kat rak dapor tu....yang mane aku wat sendiri baru settle part mentua, part nak bawak balik kg sendiri nak kena wat lagi ni....hurmm gigih la nak memazolakan diri lagi....huhu

Alahai....rindu nye kat Mr Bolat.... bile dok p shopping tengok orang2 len g bercouple2....beranak bini @ suami......aku jerk dok pulun shopping sorang2.....paling x pun, aku bawak c ina kecik round shopping.....rase cam anak dara balik jerk p sana sini sorang2.....hahahahha gile perasan!!! (Mr Bolat bace ni comfirm kena bebel) 

 xsabarnye nak raya!!!!xsabarnye gak nak habis raya!!!!! hehe habis raya jerk baru Mr Bolat dapat balik.....mood raya tahun ni pun merundum ler sikit....kadang2 jerk terover excited nak raya...jangan pagi raya aku melalak xdapat cium tangan Mr Bolat sudah.....pagi raya kan jiwa sensitip.....hehehe




To Mr Bolat, 

Buat dirimu yang sentiasa d nanti....
Tanda ingatan tetap d ati......
Selamat Hari Raya Aidilfitri....
Sebagai ucapan penganti diri.....



Sent from Yahoo! Mail on Android

No comments:

Post a Comment