Tuesday, 14 February 2012

aiSkriM gOreNg!!!! aiSkriM gOreNg!!!!


  
Fuhhhh......pasar malam ngn aiskrim goreng mmg xdpt di pisahkan ar.... Tu die.....badi pasar malam c Mr Bolat2 dah berjangkit kt aku plk dah......lalalalalallalalalalla

Petang tadi, pas balik kje aku terus bwk c akak kecik a.k.a ina kecik ni g pasar malam....(t'pksa pggil ina kcik sbb dlm hidup aku ni byk sgt name ina....) hehehe al maklum la, dah lame aku xkua merayap ngn c ina ni...hehehe padahal br semalam ktorg kuo g dnner kt oldtown alamanda.... :)


Niat utama aku ngn c ina ni sebenarnyer nak beli aiskrim goreng jerk....hahahhahahah penat2 pusing cari parking, beli aiskrim ek.... Tapi dah kalo name nyer "w'oulls" kn, xkn ar nak beli aiskrim goreng jerk kn....so nie akibatnyer kalo stall niat utama xjumpa dulu....hehehe....

Pusing pny pusing then jumpaaa!!!!!! Yes!!!pk ck aiskrim yg d cari dh jumpa......

 b'baloi2 rasa beli 1pcs pn dh puas mkn.....padat tu aiskrim nye...
hrga nyer pn juz rm2 jerk.....



cam karipap pusing kan....kan....

K, dah jumpa tu apa lg kan........laju jerk ar order 1pcs coklat vanila utk aku n 1pcs coklat utk c ina.... (best....sbb ina yg belanja....huhu)

Utk pengetahuan korg, aiskrim goreng ni hny ada 5 perisa :
  • Coklat  ( ermm best gak ar...)
  • Coklat Vanila  (paling best bg aku....)
  • Vanila  (xpnh try....)
  • Rainbow  (xsuke sgt coz cm pddlepop...)
  • Vanila Lime Lemon  (tp yg ni selalu aku order mesti xde stok...)
So, pd korg2 yg xpernah rasa aiskrim goreng ni must b cuba taw!!! yummmmmyyyyyyyyy...............


3 comments:

  1. kemain lagi korang makan ais krim goreng..kat mane ni?? nk try jugak laa :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. syokkk....ni kt pasr mlm putrajya jer

      Delete
  2. kat Uptown Kota damansara lagi banyak jenis... ada 12 perisa...

    ReplyDelete