Tuesday 14 February 2012

kEnapA j@j@???? dAn2 nAk paNciT lak..... (paRt ii)

Hehehe jom kte sambung cter j@j@ yg nakal ni....tggu pny tggu ptg tu, hazril ngn k.odah pn tbe....Dgn tenaga kuasa yg hazril ada, akhrnye tyr bcor tu dpt ar d gnti ngn spare tyr yg tbe2 rim wane kuning, tyr kcik toet...xsanggup rasa nyer lahai aku nak snap pic j@j@ pas tkr spare tyr tu...hahahhahahah

Next step, ktorg pn mule ar jelajah nak cari kedai tyr yg buka pepetang ahad tu kn.....hbis 1 dengkil ktorg round, hampehhh jerk.....(nsb baik hazril yg drive,xd ar aku malu drive j@j@ senget....) hehehe....

Second step, ktorg pun balik ar umah ngn hampa kn...kn..... pas hazril n k.odah blk, aku nekad nak g cari lg kedai tyr kt sbelah petronas presint 16 n bangi....tbe jerk kt petronas tu, skali xbuka gak ar kedai tyr tu.....panaazzzz jerk...Perjalanan d terus kan kunun nyer nk nekad trus ke bangi, tp tercorner plk kt area blkg presint diplomatik tu....tup2 ada kdai tyr penzoil tu buka.....

Aaaggggggrrrrhhhh!!! yg tension nyer plk kdai ni xd size tyr cm aku tu....dan2 yg ada lbey besar skit dari size tyr yg sedia ada....(cer korg pk xkn aku nak pasang sbelah size besar, sbelah size kcik kan...) Dgn sesuke ati adik boy ni suruh aku tkr kiri kanan tyr depan c j@j@ ni....mentang2 ar aku pompuan yg xtaw apa2 pasl kete....senang2 jerk ko nak cekik aku kan....

1 tyr = rm 220, kalo 2 tyr dh rm440....xmasuk hrga upah ko lg....balancing bagai lg....amboi2......Pk punyer pk.....sempat gak aku ber whatsapp ngn Mr Bolat2 cte pasl mende ni....n ksimpulannyer aku dpt memberi kan jawapan yg aku sndiri xsangka aku leh cakap cmni "ermmm xpe dik, akak balik pk dlu....nanti esk klu ok akak dtg balik". huhuhu 1st time kot aku ni pandai tolak tawaran...hahahhahah

Nak xnak aku menahan je ar malu utk g ofis pepagi esok nyer, n dalam kul 9.30am tu aku kuo g petronas presint 16 tu smula ngn d fllow c hazril....akhirnye d sini la penyakit j@j@ d rawat.....hurmmmm dpt ar save cume tukar tyr yg bocor tu jerk 1pcs  siap upah n balancing = rm 260......c bp byk beza aku leh save!!!

Hehehe bkn ar nk berkire sgt or kdekut......tp xb'baloi nak tukar tyr yg sedia ada elok kn...kn....

 hah ni ar tyr yg bocor tepi tu.....rupe2 nyer dah 2x tampal...
(ni nmpk cm ok jerk coz mamat kedai ni dh pam sikit masa nak cek td....)

tq bro sebab dapat sembuh kan penyakit c j@j@ gedik ni.....

 yeeaahhhh......akhirnye sembuh penyakit ang kn j@j@....

No comments:

Post a Comment