Friday 24 February 2012

siLent iS bEtteR.........

Tul ke orang slalu kata "SILENT IS BETTER"..........

Sebenarnyer xsmua bende leh setel ngn pepatah nie....kadang2 lagi kite b silent, lagi ar orang merapu2 citer salah kite kan......xsemua apa yang kite lakukan @ gurau orang leh terima kan....lagi2 kalo orang yang dekat ngan kite....xsemua gak apa yang kite niatkan orang faham.....bagi aku kalo seseorang tu nak cari salah kite, laju jerk die ungkit mende lame, mende yang penah jadi, mende yang sebelum ni die leh trime sebagai gurauan, mende yang remeh temeh lagi ar.......Andai nye aku nie seekor burung, betapa bebas nye aku terbang tanpa sakitkan ati sesape kan.....

Ermmm agak pening gak aku pk kan pepatah ni dari malam tadi......xmemasal tido dalam kepeningan....well done!!!!lame dah xrase pening2 kepala untuk faham memahami ni....Until hari nie pun aku masih samar2 ngan pepatah nie.....

GURAUAN @ PERLEKEH????? hanya niat yang mengetahuinye....biar ar beribu2 kata d lemparkan, hanya ati yang tau kan...kan....hidup kalo xde gurauan berkasih xberseri.....tapi hidup kalo selalu d gurau pun bawak masalah gak....so camne tu???? So kene ar berbalik ngn pepatah "SILENT IS BETTER".....

OPEN MINDED @ PK LOGIK??? xsemua orang sekeliling kite nie open minded kan....so ati2 dalam segala hal....Now pe2 hal cbe ar b'pk secara logik n rasional....Aman dunia akhirat.............

Ihsan: Mr Google
 




No comments:

Post a Comment