Wednesday 22 February 2012

miSs LapPy.....

Ermmmm.....lame rsnye x hapdet blog ni kan....ni smua miss lappy pny pasal ar nie!!dan2 nak tunjuk terer sgt p scan virus banyak2 kat aku....tu ar sape suruh aku x install antivirus kan....so ngn rasminye aku pun bercuti ar dr menghapdet blog ni dek kerana virus2 yang menular ni.....

Ihsan : Mr Google
Now miss lappy dah ok...isk..isk....isk...tp sedeynye miss lappy dh kne format semula, so scr automatik nyer mmg apa jadah smua yg ada dlm miss lappy ni hilang ar....Tension!!Tension!!! nasib baik pic2 dalam tu sempat d selamat kan....kalo x, mau gegar umah aku tu bile Mr Bolat blk tgk file2 die ilang smua...lalallalalalala.....

Hurmmm....bile miss lappy ni dah ok, aku pun apa lg kan....kunun2 terus ar nak on9 malam tu...tup2 xleh plak connect ngn unifi kat umah tu....may b part setting ke server ke mende yang aku x tukar balik....Adoiiii parah!!parah!!! padan muke sape suruh buta it.....

Mr bolat tolong!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (padehal Mr Bolat lg ler harem xtaw pe2 gak nyer....hehehe)


No comments:

Post a Comment