Thursday 23 February 2012

rEstOraN D' OnE sTeAk, bAnGi




Ihsan: Mr Google

Western!!!Western!!!! Fuuuhhhhh mau makin bolat aku 2hari lepas ni berturut2 aku telan western food... Restoran D'One Steak nie wujudnye kat Bangi Seksyen brape aku pun xtaw....aku ni kan klu area Bangi maen terjah jerk sampai jumpa tempat d tuju....hehehe....

Yang penting klu korang tibe dpn PKNS Bangi (belah kanan) tu, korang terus jerk....Then lepas traffic light depan Mc D kat PKNS tu, korang terus lagi n himpit ke line kanan....korang akan jumpa traffic light ke-2 tu, korang terus belok kanan (opsss....tggu!!! xnampak ke traffc light merah tu...benti ar dulu kn)....dari traffic light ni pun korang dah leh nampak bangunan rumah kedai ni belah kiri after korang belok kanan pas traffic light tu.....so senang sgt ar nak jumpa Restoran D' One Steak ni.....

1st time tu aku g dating ngn c mok2 cik kikin tu pas balik kje.....kunun2 dinner awal ler....hehehe

mixed steak + jus apple asam boi

Actually ok2 je taste food die....tapi xdpt ar nak d bandingkan ngan Austin Steak House Bangi kat area Seksyen 7 tu lagi best n marvellous.....ni semua sebab adik ina ar ni dok pengaruh dari rancangan Jalan2 Cari Makan.....sekali g xd ar marvellous sgt....tp leh ar telan sampai kenyang....huhu janji xmakan batu ngn kayu kan..kan...hehehe


cordon chicken bleu

Hah untuk 2nd time plak aku g ngn adik ina semalam.....menu aku order Cordon Chicken Bleu ni plak....ok2 gak jer taste die cume gempaknye ada keju jerk kt dalam isi ayam ni....hampeh lagi untuk kali ke-2....hurmmmm pe2 pun janji kenyang kan....kannn....Erkkkk alhamdulilah!



No comments:

Post a Comment