Monday 30 April 2012

mOnDay bLues.....

Oyeeahhhh!!oyeaahhh!!! selalunye bile "Monday Blues" mesti uolls d jangkiti virus M kan..kan.....tapi hari nie  aku d jangkiti virus H....hehehe apakah virus H???

H

A

P

P

Y


Hehehehe sebab tido aku pagi nie tibe2 d kejutkan oleh suara makhluk asing "Mr Bolat" .....Yeayyy!!!  Papa ku pulang dari laut.....rindu pun terus terpaut......lalalallalalala.....

Pagi nie dapat sms dari http://ainaaimy.blogspot.com/ suruh g keje awal pun aku sanggup....hehe sebab mata aku memang dah terbukak besor since Mr Bolat tu tiba umah tadi....hehehe gedik kan....(3bulan k kene tinggal, haruslah HAPPY bile Mr Bolat balik :p )

Tapi depan die xleh ar tunjuk sangat keterujaan nyer kan....aku kan pemalu.....hee~


 hah pic nie cik king yg upload kt whatsap malam tadi kat Kemaman sebelum Mr Bolat balik ke pangkuan aku....

(sampai ati g dating dulu ngan depa sebelum jumpa ceq....xpa2...sentap! hahahahah)


p/s 
      Pssstt.... Mr Bolat! jangan berangan nak simpan rambut panjang cam lalang ok....Dah rupe megi nengok
      nyer lahai....ceq balik keje nie g cantas ok rambut tu.... :)



1 comment:

  1. glamer camera cabuk kawe dapat masuk pict lam fb ni hehe

    ReplyDelete