Saturday 28 April 2012

rEstOrAn SaWaddEe tHai.......

Hurm.....asal g nilai ambik adik sayang aku sorang ni,ada jerk corner g cari tempat makan yang baru kat celah2 nilai ni.....

Taraaa!!!! Semalam petang pas aku ambik adik aku ni kat USIM, perut aku, mok joh & adik aku ni bagai kan d shuffle.......(hee padahal perut aku kot....)

So d sini la arah corner c jaja tuuu.....

Nama restoran ni "Restoran Sawaddee Thai".....not bad gak ar makanan kat sini....kalo uolls nak taw kat mane restoran ni....ni alamat nye

A17, Tingkat 1, 9 Avenue, Taman Korporat, Putra Nilai......

Senang kata uolls g kat Giant Nilai tu.....restoran ni deret2 kedai n kalo xsilap tingkat bawah restoran ni kedai Timberland xpun kedai baju Hari-Hari....cer g...cer g.....hee~


 menu2 yang kitorang telan.....

aku : set bubur ayam + roselle ais
adik ina : nasi goreng special + orange juice
(hehehe sian die xdapat nak merasa air I Love You)
mok joh : nasi goreng kg separuh pedas + air suam2 kuku
ramai2 : cendawan goreng tepung 






ni ar peneman setia aku.... <3

 bak kata mok joh "restoran nie dah cantik tapi lampu2 nye yang xkena ngan nama restoran nie yang bertemakan thai.....


Wtever..... kitorang kenyang giler kot.....alhamdulilah.....

















No comments:

Post a Comment