Wednesday 25 April 2012

mR boLat....bOlat....boLaT..........









Ku menanti.......hari demi hari......akhirnye tggl bape hari jerk lagi Mr Bolat ni nak balik umah....wlaupun xcomfirm lagi tp ttp dah rasa aura nye...skejap jerk rasa 3bulan Mr Bolat tinggalkan aku kat umah ni....huhuhu....

Hah meh sini aku nak cite skit nie.....Mr Bolat nie kalo nak balik ke darat nie, angin monsun timur laut barat daya semua die sedut.......hahahaha tu yang kembung semacam.....xleh slek sikit, laju d bebel nye aku nie....Mr Bolat kan suke bebel......kalo bagi microfon suruh bebel xmo plak......tapi part nak bebelkan aku n bercerite dr A smp Z tanpa noktah nie lah orang nyer......hehehehe.......

Yang xtahan nye Mr Bolat nie.....kalo dah tahap rindu die membuak2.....start ar mengacau a.k.a cari pasal ngan aku sampai nangis2 aku nie d buatnye......(cembeng tul aku ni!) 

Walau camne pun Mr Bolat nie.....die tetap d atiku yg satu........ibarat lagu "HANYA KAU YG 1".....lalalallalala (hah bace statement ni taw Mr Bolat oiii....sape xsyg suami oiiii.... :p)







Sent from Yahoo! Mail on Android

No comments:

Post a Comment